Napoleon Bonaparte

Tijdregistratie – Houd de werktijden van uw personeel bij

tijdregistratie

Tijdregistratie – Houd de werktijden van uw personeel bij

Als werkgever wilt u de werktijden van uw werknemers bijhouden. Dit is belangrijk om fraude te voorkomen en ervoor te zorgen dat uw medewerkers hun salaris op tijd ontvangen. Met tijdregistratie kunt u eenvoudig werktijden nauwkeurig registreren en verwerken, zonder dat u handmatig informatie hoeft op te zoeken. Onze oplossingen bieden diverse mogelijkheden voor het registreren van werktijden, waaronder mobiele telefoon, kaart, QR-code, tag en biometrie. Deze kunt u integreren met uw planning- en salarispakket, zodat de geregistreerde werkuren direct doorstromen.

Tips voor een goede tijdregistratie

Wanneer u tijd registreert, zorg er dan voor dat u elk item een duidelijke, herkenbare naam geeft. Dit maakt het later gemakkelijker om de tijd te categoriseren. Het is ook een goed idee om verplichte velden te hebben voor de tijdinvoer. Dit zal helpen om de administratie schoon te houden.

Bijhouden

Naarmate het semester vordert, is het mogelijk dat een cursusonderdeel vol raakt of dat je van les moet wisselen om aan je rooster te voldoen. Als je tijdens je inschrijvingsafspraak geen les kunt toevoegen, controleer dan het webstudenttoegangssysteem voor andere cursusopties of neem contact op met een studieadviseur voor meer informatie.

Digitale tijdregistratie

Een overzichtelijke digitale Eenvoudig roosters maken en urenregistratie bijhouden helpt je bewuster te werken. U zult merken dat de activiteiten waaraan u uw tijd besteedt, meer waarde voor u hebben. Dit komt doordat je je bewust wordt van hoeveel tijd je daadwerkelijk beschikbaar hebt.

Klik hier voor meer informatie: Timebutler B.V.